onsdag 29 oktober 2014

Livet fortsätter!

 Herre vad nostalgisk man blir när man går igenom gamla kort.
Överst här är Vega, så vackert kort! Och så stor hon är idag jämfört med bilden.
Tiden går alldeles för snabbt. Alldeles for snabbt.
Vega sover hos sin pappa inatt och jag ,trots att jag har fyra andra barn hemma, saknar henne enormt mycket- Känns tomt. Dom andra känner likadant.

Vi fortsätter att boa in oss i lägenheten, och det blir bättre och bättre. Nu när jag ska hämta resten av mina saker så inser jag hur mycket tillhörigheter man har hunnit dra på sig under nästan 16år. Ytterligare en chans att sovra.

Jag och en vän tog en riktig pw på 45 min, så skönt nu. Men nog känns det att jag inte har rört på min under väääldigt lång tid. Upprepas imorgon!
Jag har hunnit med att ringa en del viktiga samtal idag och allt annat blir lättare att bära bara av att man slipper tänka på fjuttiga samtal.

Imorgon väntar jag besök, och som jag har längtat!

Kramar Mita



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar