måndag 29 december 2014

Snart är julhelgen förbi-jippie!

Trots alla omständigheter så kom julen. Ungefär som reklamen-det blir jul endå. Och det blev det. Vi överlevde dessutom. Jag avskyr julen. Jävla jippo. Men vad gör man inte för ungarna?   Jag försökte få till en så naturlig jul som det gick, och jag tror att dom endå bldv nöjda. Jag och barnen har varit,  o h är i rönnäs nu under lovet..vi fick snabb besök av barnens släkt och sen var det bara jag och barnen- och tomte besök. Det va helt ok faktiskt.
Imorgon blir det dock en Vilhelmina dag, för att inhandla nyårskitt, mycket viktig detalj är ju att det körs en version av tv programmet halv åtta hos mig. Och det är i första hand meja som då är kökschef, värdinna och toastmaster.....♥
Det är vidrigt kallt ute, och trots snor och kracks så är ungar ute stundvis. Det tolkas efter skoter, skruvas i andra  skotrar.  Sonen har lagt ut vinterns första isnät idag, här i malgomaj.

Det är nu man borde sova ser jag på klockan, det har varit en motig dag idag, men bestämt mig för att imorgon är en bättre dag♥

♥ Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar