onsdag 25 mars 2015

Glada grytlappar


Visst blir man glad av dom? gjorda i african flower.

Minus elva var det imorse när vi skulle ge oss iväg,, och nu när det inte varit så kallt på några dagar kändes det plötsligt kyligt.
Vi var en sväng till Umeå igår - på tal om kyligt. Det blåste småspik!

Jag har suttit och jobbat framför datorn nästan hela dagen, och det börjar kännas av nu,
Jag är på jakt efter en usb-mick och hörlurar, och finns det något tråkigare än surfa runt på elektroniksidor?! När man inte är ett dugg intresserad vill säga...

Det verkar inte vara någon av mina ungar som kan tvätta här-dom gör det iaf inte, så då är det bara mig kvar, därav har jag min kvällssysselsättning (för en jävla massa kvällar framöver) räddad!
Hoppas du har roligare:)

Kram Marita


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar