torsdag 12 maj 2016

Deppigt....

När man tittar ut genom fönstret och det på gräsmattan och lägdan att gräset är gul runt och alldeles vissnat- då kan man förvilla sig och det känns som höst plötsligt.....idag är en sån dag, grått regnigt och allmänt deppigt väder. Vaknar man på morgonen av att solen lyser in genom flnstret- det är inte mkt som kan gå fel då menar jag. Alla förutsättningar känns positivare! Men så var det juh som sagt inte idag..
Jag är ledig ihelgen,  känns skönt och roligt, vi ska rensa upp på gården och kanske tom putsa fönstren. Det skulle både behövas och tillfredställa en liten bit av mitt enormt dåliga samvete. Det skulle ju vara skönt:)
Jag fortsätter att plantera om blommorna  här hemma- just nu är det mest basala händelser som väger tyngst.
Jag behöver pepp idag!

Kram Marita

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes
    Rolex Replica

    SvaraRadera